Beoordelingen van Kota Radja Tubbergen

Recente recensies

5.0
Alex Spijker
28 november 2021

Beste Chinees uit de regio De gebakken banaan was zeer goed totaal niet vet rest van het eten was ook zeer goed erg van genoten

M. Budde
22 november 2021

Helemaal tevreden. Heerlijk gegeten.

laurens Veer
20 november 2021
Leeuwen
25 oktober 2021

Vlotte en nette bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans
17 oktober 2021

Het eten voldeed aan onze verwachtingen en we hebben heerlijk gegeten.

Eduard
13 oktober 2021

Uitstekend met plezier weer gegeten, TOP

Coen Ormel
11 oktober 2021

De Crispy Chicken Pops waren niet bij de bestelling meegeleverd. Dat is zuur want het is gelijk de halve waarde van mijn bestelling. Hoe lossen jullie dit op?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Milan
4 oktober 2021

Echt goed eten, elke keer weer. Al een keer of 10 besteld en telkens dezelfde top kwaliteit.

Stephan
28 september 2021

Alles gut

Andre
26 september 2021

Lekker gegeten, erg goede tomatensoep. Mihoen, babi ketjap en sathe. De sparibs voor de Kids bedacht maar die waren erg vet dus niet durven proberen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Agnes Braak
24 september 2021

Ben altijd heel tevreden, maar dit keer minder..in de vleesgerechten heel veel groente en weinig vlees..en de fouyonghai bestond alleen uit ei..normaal hebben we er altijd champignons in..

G.Bijvank
23 september 2021

Verrassend lekker, goed gedaan.

Eduard Hartman
20 september 2021

Zoals altijd heerlijk eten, ben altijd tevreden, alleen zaterdag 18 september was de tjap tjoy een klein bakje!!! Terwijl ik alle andere bestellingen altijd een grote bak kreeg. Dit was wel teleurstellend, hoop volgende keer weer de grote te krijgen. Alvast bedankt 🙏

Olde
19 september 2021

Helaas miste er het eea van onze bestelling: - 1 kleine mihoen - 1 grote nasi - 1 klein bakje foe yong hai ( ipv 2) gekregen. Dat was erg vervelend voor onze gasten en voor ons zelf.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

ten Hoven
17 september 2021

Zoals altijd heerlijk! De peking eend in kerriesaus geprobeerd en was top een echte aanrader

Helma
14 september 2021

Het heeft wederom heerlijk gesmaakt.

jos brummelhuis
14 september 2021

De bestelling stond op de afgesproken tijd klaar was heerlijk warm en het eten was een culinair hoogstandje heel goed op smaak.

Di Niekolaas
13 september 2021

Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Berendine ter Heide
11 september 2021
marcel kroeze
29 augustus 2021

Was een lekkere maaltijd. 👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kuul
29 augustus 2021

Eten was prima, helaas de bestelde babi ketjap niet ontvangen. Wel een gerecht dat ook al in het maandmenu zat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fons Nijhuis
22 augustus 2021

Super lekker 😋 gegeten.👌 … met perfect bezorging 🚘

Ellen
18 augustus 2021

Het was allemaal weer erg lekker!

Loespoes
8 augustus 2021

Top kwaliteit eten, snel bezorgd! Wat een service !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Oude Munnink
7 augustus 2021

Erg lekker gegeten. Bezorging mooi vlot. Vaste klant van dit restaurant en altijd erg tevreden.

JMRH
3 augustus 2021

Goede service! We hadden een pakket voor vier personen, dat was echt meer dan genoeg voor vier personen+ twee kinderen. En dan hielden we nog veel over. Alles smaakte overheerlijk. Bestelling doen via de site was heel gemakkelijk en bij aankomst stond het meteen klaar. Kortom: dikke aanrader!

John
1 augustus 2021

Maaltijd was heerlijk 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anvi
30 juli 2021

Echt lekker. Saté super. Prima geholpen.

San
27 juli 2021
MH
26 juli 2021

Perfect, alleen verkeerde saus gekregen ipv wat besteld was! Verder super!

richard
25 juli 2021

was weer prima niks op aan te merken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.Dijkers
25 juli 2021

Lekker eten, maar erg grote porties. Kunnen er wel 2 dagen van eten. Wij hadden aan de helft genoeg gehad.

S.K.
15 juli 2021

Makkelijk te bestellen, fijn dat het bezorgd kon worden en het was heerlijk!!

Britt
15 juli 2021
MaC
9 juli 2021

Gemakkelijk online bestellen en afhalen of laten bezorgen. Maandmenu 2-3 personen was erg lekker en met extra bami voldoende voor 5 personen.

Dijksterhuis
5 juli 2021

Wederom keurig op tijd en super lekker!

hj.kalvenhaar bung.park
4 juli 2021

prima bezorging en op tijd zoals afgesproken. Goede service.

Jeannette
26 juni 2021

Was een beetje smaakloos, andere keren was het stukken beter

Eduard
19 juni 2021

Heerlijk eten TOP en vriendelijke medewerkersters.

van de Weerd
9 juni 2021

Lekker eten en goed warm.

Raymond
7 juni 2021

Prima geregeld op afgesproken tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton Zwartjes
7 juni 2021
Ria
29 mei 2021

Warm. Optijd. Heerlijk gegeten. Top

Jan
28 mei 2021

Top! Heerlijke maaltijd! Precies op de afgesproken tijd bezorgd!

Toine
27 mei 2021

Alles was lekker en ruim voldoende

Roelofs
23 mei 2021

Online besteld kon de bestelling om 18.30 ophalen maar toen nog een half uur moeten wachten. Uiteindelijk was mijn bestelling pas 19.00 klaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wegerif
23 mei 2021

Prima en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
23 mei 2021

Eten was goed en mooi op tijd

Marlize
20 mei 2021

Smaak was prima maar jammer dat de kerrie driehoekjes en de mini loempia’s altijd koud zijn wanneer ze over zijn

Niek Paijens
16 mei 2021

Was weer heerlijk zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Masselink
14 mei 2021

Behalve dat er een uur tussen het mailtje dat het onderweg is en daadwerkelijk aankomen zat (afstand max 20 min) was het dit keer ook niet goed warm meer. Ook klopte de hoeveelheid pisang goreng niet. Er is ons een tegoedbon beloofd. We wachten af. Eerdere bestellingen waren wel goed.

Anoniem Tubbergen
9 mei 2021

Super lekker !! En heel snel bezorgd !! Goede website ! Goede service ! Top !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Parent
5 mei 2021

Stonden op de camperplaats bij Ootmarsum,via internet besteld,betaald tijdstip bezorgen aangegeven en keurig een kwartiertje eerder bij de camper afgeleverd Kota radja Tubbergen een tien !!!

Anoniem
2 mei 2021

Zeer goed en optijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Loman
27 april 2021
Melanie
26 april 2021

Was goed maar niet geweldig

Van der horst
26 april 2021

Gewoon super hoe Chinees eten moet zijn

Ton Zwartjes
21 april 2021
Janny
18 april 2021

Heerlijke buikspek, lekker hartig en krokant! Ook de bami was lekker. Babi Pangang vonden we iets te flauw, droog en taai. De rode saus bij de Foe Yong Hai, buikspek en Babi Pangang was te scherp. Verder makkelijk bestellen via de website.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MK
18 april 2021
Jeroen
16 april 2021

Smaak perfect, echt lekker. Vooral de Chia Sieuw. Zoals ik m ken. Ook perfect op tijd, te vroeg zelfs, maar we hadden trek haba.

Kreuwel
11 april 2021

Top zoals altijd. Fijn dat bezorgen een optie is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingmar
11 april 2021

Vrij weinig ei in de Foe Yong Hai, jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid
5 april 2021

Prima

Eduard
4 april 2021

Uitstekend, maar gráág kroepoek er bij en extra sambal de volgende keer, kom zeker terug TOP

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

richard
4 april 2021

was weer geweldig en snel bezorgd ga zo door

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton Zwartjes
4 april 2021
Erwin
2 april 2021

Het was (weer) super lekker !!

Frank
28 maart 2021
Meijerink
27 maart 2021
1585
26 maart 2021
Karin
25 maart 2021

We hebben heerlijk gegeten!

Piet Bakker
21 maart 2021

Prima service met online bestellen en afhalen. De gerechten die we hadden waren allemaal goed en lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carla
18 maart 2021

Lekker eten voor een prima prijs.

Agnes Braak
13 maart 2021

Was weer top

Tink Olde Engberink
10 maart 2021

Het was weer lekker

Florijn
10 maart 2021

Prima service, vriendelijk ontvangst, lekker gerecht

Gerard
8 maart 2021
Gerrie Mensen
8 maart 2021

Erg lekker eten. Werd prima op tijd bezorgd en het eten was nog goed warm.

Ida
7 maart 2021

Heerlijk eten, gevarieerd voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rijgwaart
5 maart 2021

Bezorging en temperatuur waren perfect. Jammer dat de bami vrij kaal was, paar stukjes vlees en geen groenten. Verder was het eten super.

Kamp
28 februari 2021

Eten was niet echt warm. Zat bijna geen kip in de kipfilet met verse groente. Nasi kan net zo goed rijst worden genoemd.. zat geen groente oid doorheen. Beetje ei en beetje vlees maar ook dat was ver te zoeken. Zelfde geld voor de bami, had beter gewoon mie kunnen heten.. Mini loempia’s was alleen maar deeg, zat niks in... zonde heb wel eens beter gehad van jullie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M Stokkingreef
26 februari 2021

We hebben heerlijk gegeten, alles was goed warm. Enige minpuntje vond ik de satesaus die te pittig was naar mijn smaak.

Jacqueline
25 februari 2021

Heerlijk,net als altijd

Nijenhuis
21 februari 2021

Super lekker gegeten, super lekker warm en zelfs 5 min te vroeg kunnen ophalen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

richard
14 februari 2021

perfect snelle levering niks aan doen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hemk Geerink
14 februari 2021

Heerlijk,TOP lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fan
13 februari 2021

Alles prima. Tot de volgende keer

henk vos
9 februari 2021

het was weer goed warm en lekker

Niek Paijens
5 februari 2021

Bestelling voldeed aan alle verwachtingen Goede service

Tink
24 januari 2021

Helaas was bestelling niet doorgekomen (wel betaald) dus wachten tot t klaar was. Kan gebeuren technisch dingetje, maar toch fijn om dan een; goh vervelend, u moet nu wachten, te horen ipv niks. Kwaliteit gaat op en af.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De Vries
19 januari 2021

Het was erg lekker

Lisette letteboer
19 januari 2021

De 1e keer dat we wat bij jullie hebben besteld en laten bezorgen, maar niet voor herhaling. Afgesproken tijd was 17,30 uur, dan ga je er van uit rond die tijd, 5a 10 min later of eerder is acceptabel, maar 't werd al om 17.00 uur gebracht,moest 't maar warm houden, want iedereen was nog niet thuis. Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arends
17 januari 2021

Eten was lauw Eten stond al klaar terwijl we er zelfs ruim op tijd waren

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

richard
17 januari 2021

perfect niks aan doen en zo doorgaan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas Leenhouts
17 januari 2021

Heerlijk gegeten, 3 verschillende gerechten, op tijd thuis bezorgd. Top ! Dank je Kota Radja, voor herhaling vatbaar.

Anoniem
14 januari 2021

Online besteld, bestelling stond keurig op tijd klaar. Prima gerechten! Handige app.

Jacqueline
12 januari 2021

Fantastisch, als altijd

Maury bos
11 januari 2021

Snelle levering. Verwachte bezorgtijd was 18;40 om 18:00 ging de deurbel al!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A de Krosse
10 januari 2021

Prima kwaliteit, ruime hoeveelheid. Perfect op de afgesproken tijd klaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vera ten Hoven
9 januari 2021

Zoals gewoonlijk weer heerlijk! Via website besteld en om vijf uur ophalen. Alles was op tijd klaar en perfect geregeld.

richard
3 januari 2020

was gewoon goed zo als altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk Geerink
3 januari 2020

Super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rothstegge
2 januari 2020

eten was lekker: helaas niet gehele bestelling gekregen: geen kip kerrie gekregen en 1 witte rijst te weinig. komt waarschijnlijk door drukte.

Reactie van Kota Radja

Beste Paulien Rothstegge, Sorry voor de kip kerrie en witte rijst, bij volgende keer kunt u even bij melden, dan kunnen wij het er bij doen als u wilt! met vriendelijke groet, Team Kota Radja Tubberegn

Monique kruizinga
2 januari 2020

T was weer heerlijk

K.
1 januari 2020

Super lekker gegeten! We misten wel de nieuwjaarskalender! ;)

Laura ten Dam
31 december 2020

Het eten was heerlijk! Klaar o de afgesproken tijd dus het was top!

Tukker
31 december 2020

Zoals altijd fantastisch

Johan van Raalte
30 december 2020

Wij zijn tevreden! De bezorging was acuraat, en het eten heerlijk.

van Tilburg
27 december 2020
Chantal
22 december 2020

We hebben er van genoten! Al was de kroepoek erg slof.

Reactie van Kota Radja

Beste Chantal, bedankt van uw reactie,Sorry voor de kroepeok, misschien tijdens inpakken is de zaak ingescheurt, meld u volgende keer even bij, krijg u een gratis kroepoek mee! Bedankt van uw bezoek!Team Kota Radja Tubbergen

Yvonne
20 december 2020
Dianne
13 december 2020

Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nijenhuis
7 december 2020

De loempia’s vonden wij wat aan de vette kant, in verhouding met wat we gewend waren.Voor de rest was alles van uitstekende kwaliteit . Het is voor ons zeker een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heerlijk!
6 december 2020

Het was weer lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton Zwartjes
5 december 2020

Het eten zag er zeer smakelijk uit en zo smaakte het ook.

Sander
2 december 2020

Goed geregeld

Czyborra
29 november 2020
Dijksterhuis
25 november 2020

Keurig op de afgesproken tijd, eten was heerlijk klein min puntje in de foe yong hai zaten een paar stukjes eierdop. Verder superlekker!

Nicole
23 november 2020

Eenvoudig online bestellen. Heerlijk eten.

Kemerink
18 november 2020

Het was weer perfect

Niek Paijens
16 november 2020

Prima maaltijd voor herhaling(en) vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Groothuis
15 november 2020

Super lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Timmers
8 november 2020
Ton Zwartjes
8 november 2020

Smaakvol met veel groente

Toldee
6 november 2020

Keurig op tijd klaar. En weer erg lekker.

Gerben
4 november 2020

Bezorging liet erg lang op zich wachten (woensdag)! Na een half uur kregen we bericht dat de bezorging onderweg was, vervolgens duurde het nog drie kwartier voordat de bezorger kwam. Was eens en nooit weer!! Belangrijkste, het eten was prima. Was bang dat het koud was, maar daar was niets van.

Koos
1 november 2020
Agnes Braak
1 november 2020

Was weer super goed!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicol Van Duist
30 oktober 2020

Was top 👍🏼

Bet
30 oktober 2020

Vandaag weer heerlijk gegeten. Bestelling werd zoals altijd op tijd bezorgd.

Frank
29 oktober 2020

De kipfilet met groenten in scherpe saus was veel te scherp. Zo scherp dat het niet te eten was. Jammer, want de rest was prima in orde.

Jacqueline
26 oktober 2020

Zoals altijd, heerlijk

HJ.Kalvenhaar
26 oktober 2020

goede op tijd bezorging. maaltijd goede kwaliteit. graag nieuwe folders in ons info plaatsje op de camperplaats bezorgen alles is op. de folders worden goed bekeken. De berichten van onze gasten op het park over uw restaurant zijn goed. HK.Kalvenhaar Bungalowpark/Camperplaats Eikenhof. Reutum.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kemerink
25 oktober 2020

Alles weer perfect en snelle bezorging Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

richard
25 oktober 2020

was perfect niks op aan te merken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Evelien
23 oktober 2020

Prima goed op tijd geleverd en smaakte prima

Brunni
23 oktober 2020
Nicol
22 oktober 2020

De gepaneerde vis was erg droog en smaakte niet naar vis. De rest was top 👌🏼

Boom
21 oktober 2020

Was heerlijk

Mils
20 oktober 2020

Dit was de tweede keer. Maar deze keer viel tegen, fu yung hai was groen van binnen en had een muffe geur en smaak.

EB
19 oktober 2020

Heerlijke smaken, vers en goed warm

Syl
19 oktober 2020

Eten was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rianne
19 oktober 2020

We hadden menu A besteld Wat hebben we heerlijk gegeten Ruim voldoende voor 4 personen Komen zeker terug 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rene Langeveld
17 oktober 2020

Zoals altijd, hartstikke lekker.

Miltenburg
12 oktober 2020

Zoals altijd: Perfect!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T!nk
9 oktober 2020

Keurig op tijd klaar. Echter heeft iemand een foutje gemaakt. 1 van de gerechten was niet het bestelde, maar superlekker dus geen probleem.

Eric Klaassen
5 oktober 2020
Koos
27 september 2020
Frank
26 september 2020

Prima in orde!!

Hans
23 september 2020

Prima geregeld. Bezorgd op de camperplaats in Reutum.

Saskia
20 september 2020

Heerlijk gegeten! Alles was goed warm en best snel geleverd. Voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van der Wal
17 september 2020

Geweldig bezorging precies op tijd super.

Frans Mensen
15 september 2020

Lekker eten. Alleen was de bami niet warm genoeg!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jochem B
10 september 2020

Mooi optijd bezorgd en heeft goed gesmaakt, zal zeker vaker gebeuren.

Mathilde
6 september 2020

Heerlijk gegeten menu voor 2 pers meer dan voldoende en online bestellen ging perfect

Oude Elferink
31 augustus 2020

Erg mooie website en thuisbezorgen ideaal

Marc
26 augustus 2020

Prima 👍👍

Jolanda
24 augustus 2020

Snel, lekker en grote porties!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlize
24 augustus 2020

Het eten smaakte heerlijk maar helaas was het erg lauw toen het aan kwam. We zijn direct gaan eten toen het gebracht werd maar ik had geen onderzetters nodig om te tafel te beschermen.... Het kwam ook veel te laat aan, maar dat vind ik minder erg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wolfkamp
13 augustus 2020

Lekker, bestelling online verliep goed. Jammer dat je dan weer 0.25 cent moet betalen als je via ideal wil betalen. Wordt het alleen maar makkelijker van lijkt me voor het restaurant, maar goed. Jammer dat we 2 frikandellen kregen ipv kroketten, stond echt wel goed op de bon. Toch maar even controleren wat er in de zak zit dus. Verder over de kwaliteit echt niets te zeuren.

Mario
3 augustus 2020

wij waren erg tevreden over de bestelling en de bezorgservice, lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
3 augustus 2020
Rene
29 juli 2020

Snel en heet bezorgd van Tubbergen naar Almelo. Eten erg lekker, zowel babi ketjap als kip Kerry lekker veel groente, Kerry lekker pittig met goede smaak. Vlees van de babi ketjap super mals, top.

Nijenhuis
28 juli 2020

Super lekker eten Super lekker warm En op tijd stond het klaar

richard hofhuis
22 juli 2020

niks op aan te merken perfect

Tukker
12 juli 2020

Uitstekend, zoals altijd

Hermien
8 juli 2020

Niks op aan te merken. Helemaal top!!

henk vos
8 juli 2020
Bijen
29 juni 2020

Lekker gegeten. Geld via i-deal overmaken heel prettig. Bestelling op gewenste tijd klaar. Niet hoeven te wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bren
27 juni 2020

Prima, genoeg en lekker.

henk vos
19 juni 2020
Ruben
16 juni 2020

Eten was lekker. Snelle bezorging. Vriendelijke mensen.

Petra
15 juni 2020

Het eten was prima, het online bestellen niet. Mijn man haalde het op en we kwamen er thuis achter dat twee gerechten er niet bij zaten. Moesten we weer terug.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kateřina
14 juni 2020

Eten was heerlijk lekker zo als altijd 😍.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maike
8 juni 2020

De sushi was niet lekker. Het was klef en de nori taai en hard. Ik heb er 3 gehad van de 24. De rest heb ik weg gegooid. Ik eet regelmatig sushi en dit was echt niet goed.

Rob
8 juni 2020

Snel en goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

richard hofhuis
7 juni 2020

super handig het word thuisbezorgd

henk vos
5 juni 2020

goed geregeld zo online het eten was prima en goed warm bij bezorging.

hj.kalvenhaar
1 juni 2020

prima maaltijd goed warm ,de gerechten waren heerlijk . wij hebben er van genoten. doorgaan zo. het afhalen is prima geregeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans Mensen
22 mei 2020

Het eten was lekker warm en smaakte goed. Alleen was de kipkerrieschotel voor ons te pittig. Maar: smaken verschillen. Het online bestellen is ons prima bevallen en we gaan het vast wel vaker doen!

Reactie van Kota Radja

Beste Frans, bedankt van uw reactie, als bepaalde gerechten te pittige mag u opgeven (bij het opmerking), houden wij rekening mee! U bent welkom! Team Kota Radja Tubberegn

Tonnie
21 mei 2020

Heel lekkel! Helaas was er geen sambal bij..

Reactie van Kota Radja

Beste Tonni, bedankt van uw reactie! sorry dat geen sambal er bij zitten, bij volgende keer kunt u even bij het opmerking bij zetten,dat u graag sambal er bij! met vriendelijke groet, Team Kota Radja Tubbergen!

Brenda
18 mei 2020

Snelle levering en lekker eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton Zwartjes
17 mei 2020

Heerlijk gegeten.

Monique kruizinga
17 mei 2020

Het eten was prima van kwaliteit en nog goed heet. Bezorgen ging prima en op tijd.

Belinda
16 mei 2020

Super snelle bezorging! Top!

van der Wal
12 mei 2020

Heel goed ontvangen ,alleen even kijken naar huisnummer 84 of 84a anders wordt het bij de buren afgeleverd. Verder alles prima. Voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heidi
10 mei 2020

Online bestellen was erg makkelijk en snel, gelijk betaald via ideal. Om de tijd dat ik de bestelling wilde afhalen laag het al klaar, goed warm en uiteindelijk heerlijk gegeten!

R.maathuis
8 mei 2020
Steenhuis
8 mei 2020
Chantal
6 mei 2020

Eten was weer heerlijk, warm en op tijd bezorgd!

Marcel Lammerink
6 mei 2020
Jeannet Oerbekke
5 mei 2020

De kwaliteit van de bestelling was uitstekend! Helaas hadden we niet de juiste bestelling ontvangen, maar na een telefoontje werd het prima opgelost en wordt het bedrag bij een volgende bestelling in mindering gebracht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wouter Zwijnenberg
29 april 2020
Bosch
29 april 2020

Bevalt ons zeer goed in deze tijd van de coronacrisis eten bestellen en laten bezorgen. Zeer makkelijk en tussentijds worden we op de hoogte gehouden. Snelle en goede service van Kota Radja!

Wim
27 april 2020

Alleen maar lof! Heerlijk eten, grote portie’s en perfecte service! Dank jullie wel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saskia
26 april 2020

Bezorging was iets te vroeg, maar eten was allemaal naar wens!

Poortier
25 april 2020

Was goed geregeld

Gerard
21 april 2020

Was super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sgnes braak
20 april 2020

Was weer top. Vanuit almelo halen we het altijd op. Nu bezprgden ze hier ook. Echt top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marc
18 april 2020

De babi pangang, kip kerrie en saté waren prima, alleen de ossehaas (met champignongs) was erg taai, net kauwgom. Dit hebben we niet opgegeten.

Reactie van Kota Radja

Beste Marc, bedankt van uw reactie! sorry hier voor, ze hebben het te lang gewokt(gebakken),krijgen volgende keer een nieuwe mee als u wenst, meldt u volgende keer bij uw bestelling! met vriendelijke groet,Team Kota Radja

Tukker
17 april 2020

Wat een heerlijk eten. Vers en smaakvol!

Henk
13 april 2020

Super website, keurig op tijd geleverd en heerlijk eten.

Chantal
9 april 2020

We hebben een heerlijke maaltijd precies op tijd bezorgd gekregen. De producten waren vers en heel warm! Bestelsite is overzichtelijk. Dit gaan we zeker vaker doen!