Beoordelingen van Kota Radja Tubbergen

Recente recensies

5.0
M
14 juni 2026

Was super! Snelle bezorging en het eten was zoals gewoonlijk weer goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eduard Hartman
14 juni 2026

Zoals altijd zeer smaakvol. Allen de bestelling van 13 juni, de kip ketjap, de kip was wel weinig, maar blijf zeker terugkomen. Kom hier al jaren nooit iets negatiefs. Smaak vol gegeten.

Gerrit Lansink
14 juni 2026
Heerink
13 juni 2026

Goede kwaliteit smaakte heerlijk !

GG
12 juni 2026

Het was lekker

Iza
12 juni 2026

Altijd lekker eten

Sjors Tijhuis
24 mei 2026

Top chinees, snelle bezorging op de camping!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eduard Hartman
17 mei 2026

Zoals al vele jaren top!

Oude Luttikhuis
11 mei 2026

We hadden 2 grote loempia's en 4 kleine. De grote loempia's zaten vast aan de zak waarin ze verpakt waren en scheurden helemaal open met het eruit halen. Dit was jammer. Verder prima.

Manon
10 mei 2026

Was echt super lekker en rekening gehouden met geen tauge

Eric
4 mei 2026

Keurig op tijd klaar en smaakte erg goed. Ook is de hoeveelheid ruim voldoende.

Steggink
26 april 2026

Was goed vooral de kip in zoet zure saus

Hampsink
23 april 2026

Prima smaak

Martijn
13 april 2026

We hebben heerlijk gegeten. Ook was de hoeveelheid meer dan voldoende.

Judith
30 maart 2026

Super Qualität und mega lecker

HD.
29 maart 2026

Zoals gewoonlijk lekker!

Monique Schuring
23 maart 2026

Voor het eerst Kota Radja bezocht voor het afhalen. Supervers en ruime portie's. Zeer tevreden👍

Clemens
13 maart 2026

Het was weer verdomde lekker!!

Wilma
6 maart 2026

De bestelling was op tijd klaar. Smaakte heerlijk! Voor herhaling vatbaar.

Onno
4 maart 2026
Liset
1 maart 2026

Het was weer heerlijk

AW
1 maart 2026

Heerlijk

Ann Bab
2 februari 2026
Willy
1 februari 2026

Het eten was voortreffelijk. Precies op tijd gereed. Kom zeker terug.

HD.
1 februari 2026
Marcel loohuis
31 januari 2026

Prima eten 👍

Roelofs
25 januari 2026

Altijd goed. Goede service ook ivm glutenvrije maaltijden

K
20 januari 2026
Hans
19 januari 2026

Goed eten lekker en snel klaar

Harrie Kock
2 januari 2026
Hed tubbig
26 december 2025

Snelle levering, heerlijk en lekker eten (het ene nog lekkerder dan het andere) en grote porties voor prima prijs. En erg blij met de hoeveelheid groente erin.

Marijke
24 december 2025

Het is super lekker

Eduard Hartman
20 december 2025

Zoals altijd super eten.

marielle
14 december 2025

heerlijk gegeten

Ton Zwartjes
14 december 2025
Bronswijk
7 december 2025
Ton Zwartjes
23 november 2025

Wederom heerlijk gegeten.

paul snieders
15 november 2025

prima

Edith Heerink
9 november 2025

Het was heerlijk en goed geregeld met online bestellen Stond mooi klaar op de afgesproken tijd en altijd vriendelijk

Anoniem
25 oktober 2025

Vriendelijke service. Het eten is goed bereid. Er wordt rekening gehouden met verzoeken.

Hans Noordkamp
19 oktober 2025

Top goed voor elkaar, lekker en snelle levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
19 oktober 2025

Heerlijk gegeten!

Harrie kock
13 oktober 2025

Het was prima

Ton Zwartjes
12 oktober 2025

Zoals gewoonlijk weer lekker gegeten. Maaltijd afgehaald bij. Kota Radja, menu voor twee personen.

Osborne Cox
11 oktober 2025

Goed eten ! Mooi portie wederom. Op tijd en geen geneuzel. Terug naar de basis, dus, hou vol.

Phesselink
9 oktober 2025
Chris
25 september 2025

Het was weer heerlijk

Paulien
15 september 2025
Hahn
11 september 2025

Zoals altijd, heerlijk!

Holger Dams
8 september 2025

Sehr lecker und gut. Preis Leistung finde ich gut. Gerne wieder.

Ja
4 september 2025

Jan van hellemond had nasi besteld bij de babi pangang maar ze hadden er bami bij gedaan

Bos
1 september 2025

Loempia met rundvlees. Heerlijk. Grote loempia, goed gevuld.

Ronald Sonnenberg
26 augustus 2025

Heerlijke smaakvolle gerechten

Eduard Hartman
23 augustus 2025

Zoals altijd super eten 🥘

Harrie kock
21 augustus 2025

Loempia’s prima rundvlees had iets andere smaak verwacht

Mira kreling
20 augustus 2025

was heel lekker soms wel wat grote stukken vlees was verzorgd en mooi op tijd

Harrie kock
17 augustus 2025

Het eten was goed

Ikink
3 augustus 2025

Vriendelijk geholpen! Eindelijk weer goed Chinees eten gevonden, was na ophalen goed warm en heel smaakvol! Voor herhaling vatbaar!

Johan
1 augustus 2025

Was stipt op tijd klaar en erg lekker

MW
21 juli 2025

Heerlijk gegeten!!!

Lamberts
19 juli 2025

Ondanks dat wij het verkeerde hebben mee gekregen is dit goed opgelost. Het was lekker!

John
18 juli 2025

Eten was goed behalve de spare ribs. Waren niet lekker en niet of nauwelijks vlees en veel te vet. Jammer.

Jenna Geertsen-Bronius
13 juli 2025

Ik had om 16.30 besteld en om 17.10 kon ik het direct meenemen! Mega lekker voedsel, goed bereid! Fijn en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

Richard Kuipers
6 juli 2025

Prima lekker gegeten

Jan
4 juli 2025

Het snake heerlijk en er was voldoende.

Gábor Menkes
18 juni 2025

lekker eten, grote porties

Eduard Hartman
8 juni 2025

Zoals altijd TOP is en blijft een aanrader!

Daniël
2 juni 2025

Het blijft super lekker alleen jammer dat ze niet meer in Almelo bezorgen

Roger
31 mei 2025

Dikke prima ☺️

Brigitte
30 mei 2025
Johan Versteeg
29 mei 2025

Altijd heerlijke menu's. Goede kwaliteit voor de juiste prijs.

Holger Dams
25 mei 2025

Sehr lecker immer gerne wieder.

Margreet Halfmouw
25 mei 2025

Het was heerlijk. Via internet besteld we waren wat te vroeg en het eten was ook al.klaat, super service gezellige mensen en altijd netjes geholpen

Judith
19 mei 2025

War wie immer, ganz lecker und reichlich

Jan S
10 mei 2025

We bestelden afhaal net voor sluitingstijd maar alles was perfect op tijd klaar en we hebben heerlijk gegeten met 9 man.

Gertje
5 mei 2025

prima eten voor betaalbaar geld.

René Pagels
21 april 2025

Eten was goed misschien kroepoek gratis bij 2 gerechten gratis aanbieden

Richard Kuipers
21 april 2025

Gewoon weer lekker gegeten net als anders 👍

Stern
13 april 2025

Het was ronduit weer heerlijk.

.
10 april 2025
Berendine ter Heide
7 april 2025

Es war alles super 🤞 Immer wieder gerne

Ton Zwartjes
7 april 2025

Wederom heerlijk gegeten

Anita
6 april 2025

Lekker gegeten, bestelling op tijd klaar en alles goed warm.

Stern
5 april 2025

Complimenten, heerlijk gegeten.

Schothuis
17 maart 2025

Goed, snel, kwaliteit goed

Aink
17 maart 2025

Super leckeres Essen. Einfach top.

frans.klaarenbeek
16 maart 2025

Kipfilet met ananas zat echt bijna geen smaak aan, erg jammer. Smaken van de andere gerechten mogen ook wel iets sterker zijn.

Ton Zwartjes
15 maart 2025

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Wensen tijdens de bestelling worden gelijk verwerkt.

Humprey L.
5 maart 2025

Mooie rustige entourage. Prima gegeten en verse producten. Tijdloos !

Carolien
18 februari 2025

Heerlijk gegeten. Goede service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

frans.klaarenbeek@gmail.com
19 januari 2025
spijker
13 januari 2025

Prima mocht wel ets pittiger, was vergeten om sambal er bij te vragen

Reinoud
10 januari 2025

Prima Toko ! Niks op aan te merken, dus 5 Sterren. Kwaliteit uitstekend. Mooi kleinschalig en geen poespas. Houden zo !!

Birgit Olthof
4 januari 2025

Het was heerlijk en alles stond op tijd klaar!

Diny
2 januari 2025
E.N.
31 december 2025
Rudy Horst
29 december 2024

Was weer heel erg lekker, complimenten

Elsbeth wissink
26 december 2024

Meer dan voldoende en mals vlees

Osborne Cox
23 december 2024

Opnieuw prima gegeten. Verse groente. Mooie bami. Eenvoudig en toch lekker. Dat kan ook tegenwoordig. Waarom moeilijk doen ? Ga zo door en hou de kwaliteit op peil.

Eduard Hartman
22 december 2024

Zoals al jaren, TOP, en altijd op tijd klaar om af te halen. En natuurlijk de extra sambal!!